o produkcie

e-Tajemniczy Klient
elektroniczne zarządzanie danymi analitycznymi

eTK to system prezentacji wyników badań Mystery Shopping. Dostarcza pakiet wygodnych narzędzi podnoszących efektywność pracy analitycznej. Kompletowanie, opracowywanie, analiza i prezentacja wyników badań, jeszcze nigdy nie były tak łatwe.

screen1
image1
image1

Zdalna, interaktywna prezentacjaAplikacja umożliwia zdalną, interaktywną prezentację wyników odbiorcom, wraz z precyzyjnym ustawianiem indywidualnych uprawnień do oglądania dedykowanego obszaru danych, zgodnie
z kompetencjami danego odbiorcy.

.

Wybierz abonament – jest korzystniej

Zakup systemu wiąże się z jego administrowaniem, czasochłonnym rozbudowywaniem o kolejne funkcje, zakupem infrastruktury sprzętowej i zatrudnieniem pracownika IT.

W ramach współpracy z e-msi powyższe koszty zostają wyeliminowane. Abonament to wygodna forma dostępu do pełnej funkcjonalności bez ograniczeń.

Nasza oferta pozwala każdorazowo na elastyczne dopasowanie ilości użytkowników korzystających z systemu oraz skali badania (ilości punktów podlegających badaniu) do bieżących potrzeb.

image2
image1
image3
Oprogramowanie w ramach abonamentu na życzenie gwarantuje optymalną inwestycję

  • Korzystasz tyle ile potrzebujesz
  • Dostosowujesz wykorzystanie systemu do skali danego zlecenia
  • Masz dostęp do narzędzi na życzenie, zawsze kiedy pojawi się zlecenie – nie przepłacasz
  • Nie utrzymujesz systemu w oczekiwaniu na kolejne badanie

Oferujemy rozszerzenie systemu o dedykowane funkcje na życzenie klienta

.

W zakresie prezentacji wyników przez internet
Przeglądarka Mystery Shopper umożliwia:

  • Różne poziomy usprawnień w zależności od stanowiska (placówka, region, makroregion, Centrala)
  • Przetwarzanie i dodawanie danych na bieżąco fala po fali
  • Ustawianie złożonych filtrów i schematów nawigacji końcowego odbiorcy po udostępnionym mu obszarze danych
  • Prezentację wyników według różnych kategorii pytań, np. Standardowe, Punktowane, Wszystkie
  • Prezentację wyników za pomocą szerokiej gamy wykresów
  • Prezentację wyników na tle konkurencji
  • Porównanie wyników do poprzednich fal badań
screen2
Tabela zestawiająca pytania ankietowe z wynikami.
image1
screen3
Składanie reklamacji dotyczących wyników.
  • Generowanie rozbudowanych rankingów na kilku poziomach – pojedyńcza placówka (oddział), region lub makroregion
  • Uszczegółowienie prezentacji aż do poziomu pojedyńczego punktu inspekcji
  • Eksport danych do formatów: PDF, XLS lub CSV
  • Dostosowanie wyglądu do wzorów identyfikacji korporacyjnej klienta (znaki firmowe, kroje pisma, grafika, kolorystyka
  • Wielowymiarowe raporty analityczne
  • Możliwość zgłaszania reklamacji
  • Dostęp do plików z nagraniami audio/video w zakresie zgodym z uprawnieniami.

.

Dodatkowe funkcjonalności panelu administracyjnego

  • Zarządzanie użytkownikami
  • Umieszczanie dodatkowych informacji dla przeglądających – innych dla każdego ekranu użytkownika
  • Obsługa reklamacji – iport oraz eksport
  • Możliwość dodawania komentarzy do każdego zapytania
  • Możliwość stylizowania wyglądu pytań (rodzaj czcionki, wielkość, kolor, tło)
screen4

.

REFERENCJE

Co mówią nasi klienci?
slider

.

Masz pytania? Wypełnij poniższy formularz.
Imię*
Nazwisko*
Adres email*
Numer telefonu*
Temat*
Treść wiadomości*
* Powyższe pola są obowiązkowe

.